دانلود آهنگ من تورو کم دارم محسن یگانه رگ خواب
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند

متن شعر: من تورو کم دارم

بسه با چشمات تو به آتيش نکش خونم رو
من تورو کم دارم و تو دل ديوونم و

اگه يه روزي برسه من و تو قدر هم و بدونيم
يا که تو لحظه هاي سخت کنار هم بمونيم
اگه ترکم مي کني نگو کار سرنوشته
يه روز اگر لج نکنيم دنيا مث بهشته
بسه با چشمات تو به آتيش نکش خونم رو
من تورو کم دارم و تو دل ديوونم و

کافيه از تو قلبت اين کينه ارو بندازي دور
اونوقت ديگه مال هميم، چش حسودامون کور
چرا ميگي خوشبختي دنبال ديگرونه
چرا راه دور بريم، عشق کنارمون

اگه يه روزي برسه من و تو قدر هم و بدونيم
يا که تو لحظه هاي سخت کنار هم بمونيم
اگه ترکم مي کني نگو کار سرنوشته
يه روز اگر لج نکنيم دنيا مث بهشته
تو که هرچي گفتي، گفتم چشم قبوله
تو هم بزن غرورت و بشکن مگه شاخ قوله

دانلود آهنگ من تورو کم دارم محسن یگانه رگ خواب حجم 4.30 مگابایت فرمت MP3 کیفیت 128 کیلوبایت لینک مستقیم





:: موضوعات مرتبط: ترانه های خواننده دوست داشتنی محسن یگانه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ من تورو کم دارم محسن یگانه رگ خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 / 8 / 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: