دانلود آهنگ سکوت محسن یگانه رگ خواب
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند

متن شعر: سکوت

روزاي سخته نبودن با تو، خلا اميد و تجربه کردم
داغ دلم که بي تو تازه مي شد، هم نفسم شد سايه ي سردم
تورو مي ديدم از اون ور ابر ها، که مي خواي سر سري از من رد شي
آسمون و بي تو خط خطي کردم، چه جوري مي توني اينقده بد شي

سکوت قلبت و بشکن و برگرد، نزار اين فاصله بيشتر از اين شه
نمي خوام مثل گذشته که رفتي، دوباره آخر قصه همين شه

روزاي سخته نبودن با تو، دور نبودنت و خط کشيدم
تازه م يفهمم اشتباهم اين بود، چهره ي عشقم و غلط کشیدم
عشق تو دار و نداره دلم بود، اومدي دار و ندارم و بردي
بيا سکوتت و بشکن و برگرد، که هنوزم تو دل من نمردي

دانلود آهنگ سکوت محسن یگانه رگ خواب حجم 3.18 مگابایت فرمت MP3 کیفیت 128 کیلوبایت لینک مستقیم (سرور اصلي)

 





:: موضوعات مرتبط: ترانه های خواننده دوست داشتنی محسن یگانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 / 8 / 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: