اس ام اس دوري
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند

شعله محبت رو نکنه خاموش کنی / دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی





دلتنگی بد نیست ، یادگاریست از آنهایی که دوستشان داریم و از ما دورند .



دوری پایان دوستی نیست …
گاهی لطیف ترین غم دنیاست!!!



میخوام یه چیز بگم ، گرچه دوریم ز هم / نمیذارم توی دلم جا بگیره غصه و غم . . .



اونائی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمیشوند
هر روز کنار ما راه میروند اما دیده نمیشوند .... شنیده نمیشوند
و هنوز نزدیک و هنوز عاشق ....  هنوز دلتنگ و خیلی عزیز



گر چه از دوری این فاصله ها مأ یوسم از همین فاصله دور تو را می بوسم


 
شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت



گر با غم دوریت نسازم چه کنم / با یاد تو گر عشق نبازم چه کنم / چون در نظرم فقط تویی مایه ی ناز / گر من به تو ای دوست ننازم چه کنم .

 

 دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفائی ، در جدائی حاصل است
گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق/ دوریت دریا و یادت صاحل است . .



مُردم به خدا از غم هجران و جدایی/  ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی




ماهی از بی آبی نمی میرد.بالا و پایین پریدنش را بنگر،به خاطره دوری از آب خود را میكشد!



نوشتم حرف دل تا تو بخوانی / که چون دورم ز تو ، دردم بدانی
به غیر از تو کسی را من ندارم ، تو را تا بی نهایت دوست دارم



حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست من پرستوی خزان دیده ی خاموش توام.



عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور



من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم ، نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم ، اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست ، وفا آن است که نامت را نهانی زیر لب دارم .

 

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی دور شدی در انتظارت بمونه.



بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .



آخر ای دوست نخواهی پرسید که دل از دوری رویت چه کشید ؟ سوخت در آتش و خاکستر شد وعده های تو بدادش نرسید .

 
دوری جستن از انسانهایی که دوستشان می داریم بی فایده است. زمان به ما نشان خواهد داد که جایگزینی برای آنها نخواهیم یافت...



انگشتتو مشت کن..... مشته؟
مشته مشته؟
حالا محکم بزن تو چشمت تا کور بشی دوریمو نبینی......!!!



وقتی ازت دورم فكر نكنی فراموشت می كنم
نه !!! فقط  بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه

 


مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری / مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس دوري و جدايي , ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 / 1 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: