اسمس دوستت دارم
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند

اسمس دوستت دارم

پیراهنت در باد تکان می خورد … این تنها پرچمی است که دوستش دارم.
(گروس عبدالملکیان)

 

 

 

 

پیامک دوستت دارم

دوست داشتن ساده است، باورکردنش سخت. تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم.

 

 

 

 

اس ام اس دوستت دارم

شب برات اسمس زدم که بگم: دنیام تاریکه مثل شب، تنهام مثل ماه، کوچیکم مثل ستاره، اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره.

 

 

 

 

اسمس دوست دارم

( د U سT د A ر M )
مدل جدیدشه!
قبلیا خیلی تکراری شده بود !

 

 

 

 

 

اسمس جدید

دوستت دارم، بیشتر از دیروز و کمتر از فردا

 

 

 

 

اس ام اس دوست دارم

واژه ی دوستت دارم برای عظمت قلب مهربانت چقدر بی رنگ است، وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبیهایی

 

 

 

 

اسمس جدید

میشه؟
نمیشه؟
میخوای؟
نمیخوای؟
بشه نشه، بخوای نخوای، دوستت دارم.

 

 

 

 

مسیج دوست دارم

پرسیدند : دوستش داری ؟
گفتم : دنیای من است
گفتند : دوستت دارد ؟
گفتم : تنها سوال من است

 

 

 

 

اسمس دوستت دارم

۲ تا آدم برفی دو طرف رودخونه عاشق هم میشن، از عشق هم آب میشن تا شاید وسط رودخونه بهم برسن.
تقدیم به تو که خیلی دوست دارم.

 

 

 

 

اسمس عاشقانه

زمان غارتگر غریبیست، همه چیز را با خود میبرد، جز حس دوست داشتن را

 

 

 

 

اسمس دوستت دارم عاشقانه

زمستان است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ام ، کاش پنجره ات باز باشد

 

 

 

 

اس ام اس دوستت دارم

بی تو در خلوت دل، چشم به راهت دارم / چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم.

 

 

 

 

پیامک دوستت دارم

ببین من خیلی چیزا رو نمی دونم … اما یه چیز رو خیلی خوب می دونم … می دونم که خیلی دوستت دارم!

 

 

 

 

اسمس جدید

اس ام اس ندارم اما … دوستت که دارم.

 

 

 

 

اسمس دوست دارم

کاش دوست داشتن، فرستادنی بود تا از راه دور تقدیمت میکردم …




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس رفاقتی , اس ام اس در هم , ,
:: بازدید از این مطلب : 1422
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 / 4 / 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: